ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ – ΠΑΣ ΜΟΝΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

0
384

ερωτηση

ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΒΟΛΗ

ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΓΕΝΝΟΚΤΟΝΙΑΣ

ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΘΑΓΕΝΝΩΝ

 

Tην Τρίτη 7 και την Τετάρτη 8 Ιουλίου ολοκληρώνεται η ψήφιση επί των άρθρων και επί του συνόλου του νομοσχέδιου «Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας».

ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ  ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ???

Ο ΠΟΛΥΣ ΦΡΑΓΚΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΟΥ Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ π.χ. Ο Κος ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ.

ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΝ «ΠΟΛΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ» ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΕΘΝΕΙΣ???

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ … ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ????

https://www.youtube.com/watch?v=lJt9Wnf_Ckc

divider

 

 

divider

10985170_10205776158636766_4188189986434352257_n

ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ???

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΑΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ???

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ???

ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΤΑΙ ΣΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΝΑΙ –  ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΦΛΕΓΟΝ ΖΗΤΗΜΑ???

ΤΟ ΠΟΙΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΩΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗ.

ΜΕ ΔΟΛΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ.

ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΠΑΝΤΑ.

ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΑΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΑΝΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ??

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ΒΟΥΗΞΕ …

divider

11715857_1449587635347021_1907050616_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ ΑΥΤΟ???

ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ … ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΦΟΥΚΑΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ???

….

ΜΕ ΔΟΛΟ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΖΗΜΙΑ …

 

ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΑ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ …

ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΛΑ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ …

ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΡΙΤΗ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ … ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ … ΕΙΠΕ ΝΑΙ

ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟ???

ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑΙ Η ΟΧΙ????

ΕΔΩ ΑΛΛΟ ΓΛΕΙΩΔΕΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

ΤΟ 1ο ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ 2 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ECOFIN.

ΤΟ Economic and Financial Affairs Council (ECOFIN) ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΙΔΙΕΤΑΙΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑ … ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ … ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

divider

In this photo made on Tuesday, April 29, 2015, a Greek man walks past a graffiti in central Athens. (AP Photo/Petros Giannakouris)
In this photo made on Tuesday, April 29, 2015, a Greek man walks past a graffiti in central Athens. (AP Photo/Petros Giannakouris)

 

divider

9 May 2010
Extraordinary ECOFIN meeting

Ministers decided on the details of the comprehensive package of measures, including the European Financial Stabilisation Mechanism (EFSM) and the European Financial Stability Facility (EFSF) with a total of up to €500 billion based on strong conditionality and on terms and conditions similar to the IMF. Based on article 122.2 and an intergovernmental agreement of the euro area Member States, the mechanism provides financial assistance in the form of loans or credits to Member States in difficulties. The IMF will participate in this financing arrangements with an additional amount of at least €250 billion, bringing the total amount to €750 billion.

European Financial Stabilisation Mechanism (EFSM)

Run by the European Commission, loans or credits based on the article 122.2 facility are foreseen for up to €60 billion to any Member State. With an implicit guarantee of the EU budget, money is raised on the financial markets.

European Financial Stability Facility (EFSF)

This special purpose vehicle European Financial Stability Facility under the intergovernmental agreement will guarantee on a pro-rata basis lending up to €440 billion to euro area Member States.

Ministers also welcomed the commitment of Spain and Portugal for further consolidation measures which will be presented at the ECOFIN meeting of 18 May.
>> Coucil conclusions
>> Memo/10/173 of 10 May 2010. The European Stabilisation Mechanism Choose translations of the previous link

8 May 2010
Summit of the Heads of State or Government of the euro area

The Summit finalised procedures to implement the €110 billion euros support package for Greece with a first disbursement to be made before 19 May. It also assessed the Greek government programme to bring its economy back to competitive and sustainable growth and job creation as ambitious and realistic.

In response to the current crisis, the leaders endorsed to accelerate consolidation and sustainibility of public finances, strict enforcement of recommendations under the Stability and Growth Pact, the creation of a European stabilisation mechanism, a strengthened euro area economic governance, and financial market regulation and supervision. The European Council of 17 – 18 June will further discuss this issue and Commission proposals.
>> European Council. Defending Greece and the eurozone
>> Statement of the Heads of State or Government of the euro area
>> Commission President Barroso. Statement following the meeting of the Heads of States and Government of the euro area

http://ec.europa.eu/economy_finance/crisis/2010-05_en.htm

 

divider

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΕΓΙΝΕ???

ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ …

ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ???

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ???

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟΝ ΓΑΠ … ΤΙ ΨΕΜΑΤΑ ΛΕΕΙ …

ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ????

ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ….

divider

divider

ΑΦΟΥ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΟΦΙΝ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΡΕΥΣΤΟ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ … ΓΙΑΤΙ Ο ΓΑΠ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ???

ΟΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΙΛΑΕΙ … ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ???

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ???

ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ … Ο ΚΑΝΕΝΑΣ???

ΤΑ SWAPS ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΚΗΣ GOLDMAN SACHS ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΦΛΕΓΟΝ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΣΕ ΜΑΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ???

divider

divider

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΙΝΕΙ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ …

ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ …

  • ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΗ ΕΠΙ ΛΑΘΩΝ
  • ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑΝ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ
  • ΔΕΝ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΑΠΟΔΟΜΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ

ΧΑΡΙΣΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΖΩΝΗ (ΖΟΥΡΛΟΜΑΝΔΥΑ)

ΝΟΜΟΣ 2469/1997

ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΕΙ!!!!

ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑΣ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ;;;;;

divider

divider

ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΘΑΓΕΝΝΩΝ

ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΖΗΜΙΑ ΜΕ ΔΟΛΟ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΕΠΙΣΤΕΓΑΣΜΑ ΟΛΩΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΗ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ.

ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΥΛΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ …. ΑΠΟΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ … ΕΣΤΩ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ … ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΦΡΙΚΑΝΩΝ …

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΕΥΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΕΦ ΟΣΟΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ … ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ???

ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ.

—————

ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΛΟΓΕΝΝΗΣ

ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ???

ΠΟΙΟΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ???

ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!!

ΤΥΧΑΙΟ ???

divider

divider

[1253a20-24] τὸ γὰρ ὅλον πρότερον ἀναγκαῖον εἶναι τοῦ μέρους· ἀναιρουμένου γὰρ τοῦ ὅλου οὐκ ἔσται ποὺς οὐδὲ χείρ, εἰ μὴ ὁμωνύμως, ὥσπερ εἴ τις λέγοι τὴν λιθίνην (διαφθαρεῖσα γὰρ ἔσται τοιαύτη), πάντα δὲ τῷ ἔργῳ ὥρισται καὶ τῇ δυνάμει, ὥστε μηκέτι τοιαῦτα ὄντα οὐ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

136. – Πολιτικὰ 1, 1252b27-1253a39

[1252b27] Η ολοκληρωμένη κοινωνία που σχηματίζεται από περισσότερες κώμες αποτελεί πόλη,η οποία διαθέτει ήδη, για να το πούμε απλά, πλήρη αυτάρκεια. Και ενώ σχηματίστηκε για να εξασφαλίζει την επιβίωση, διατηρείται, επειδή διασφαλίζει την ευζωία.

[30] Συνεπώς, κάθε πόλη υπάρχει φύσει, εφόσον βέβαια αυτό ισχύει και για τις πρώτες μορφές κοινωνίας. Γιατί η πόλη είναι ο σκοπός χάριν του οποίου υπάρχουν οι άλλες μορφές κοινωνίας, και η φύση είναι καθεαυτήν σκοπός, αφού η κατάληξη της εξελικτικής ανάπτυξης ενός πράγματος λέμε ότι αποτελεί τη φύση του (όπως στην περίπτωση ενός ανθρώπου, ενός αλόγου, ενός σπιτιού). Επιπλέον, σκοπός και τέλος1 ταυτίζονται με την τελειότητα. Και η αυτάρκεια συνιστά συγχρόνως και σκοπό και τελειότητα.

[1253a] Από τα παραπάνω λοιπόν είναι φανερό ότι η πόλη ανήκει στα πράγματα που υπάρχουν εκ φύσεως, ότι ο άνθρωπος είναι ον που ζει από τη φύση του σε πόλη, και ότι όποιος είναι από τη φύση του και όχι λόγω τυχαίων συνθηκών άπολις είναι ή αχρείος ή ανώτερος από τους κοινούς ανθρώπους. Όπως εκείνος που λοιδορείται από τον Όμηρο ότι είναι «χωρίς γενιά, χωρίς νόμους, χωρίς εστία». [5] Γιατί, όποιος είναι εκ φύσεως έτσι, είναι συγχρόνως και φιλοπόλεμος, όπως ακριβώς ένα μοναχικό πιόνι σε παιχνίδι με πεσσούς.

Η αιτία για την οποία ο άνθρωπος είναι σε μεγαλύτερο βαθμό προορισμένος να ζει σε κοινωνία πόλης απ᾽ όσο η μέλισσα ή οποιοδήποτε ζώο που ζει σε αγέλη είναι λοιπόν προφανής. Διότι η φύση, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουμε, δεν κάνει τίποτα μάταια. [10] Από την άλλη, ο άνθρωπος είναι το μόνο από τα ζώα που διαθέτει λόγο. Η φωνή βέβαια εξυπηρετεί την έκφραση της οδύνης και της χαράς, γι᾽ αυτό και υπάρχει και στα άλλα ζώα (η φύση τους, με άλλα λόγια, έχει εξελιχθεί μέχρι του σημείου να αισθάνονται την οδύνη και τη χαρά, και να δείχνουν τα αισθήματα αυτά το ένα στο άλλο). Αλλά ο λόγος υπάρχει για να εκφράζει το επωφελές και το επιζήμιο, και επομένως και το δίκαιο και το άδικο. [15] Αυτή είναι η ιδιαιτερότητα του ανθρώπου σε σχέση με τα άλλα ζώα: μόνος αυτός έχει αντίληψη του καλού και του κακού, του δίκαιου και του άδικου. Και είναι η κοινότητα αυτών των πραγμάτων που κάνει την οικογένεια και την πόλη.

Ας προσθέσουμε ότι ως προς τη φυσική τάξη των πραγμάτων η πόλη προηγείται της οικογένειας και του καθενός από εμάς ξεχωριστά. Διότι το όλον προηγείται κατ᾽ ανάγκην του μέρους. [20] Εάν, για παράδειγμα, καταστρέψει κανείς το σώμα ως σύνολο, δεν θα υπάρχει πόδι ούτε χέρι, παρά μόνον ως όνομα -όπως όταν μιλά κανείς για “πέτρινο χέρι” (γιατί ένα νεκρό χέρι θα είναι πράγματι “πέτρινο”). Όλα τα πράγματα καθορίζονται από το έργο τους και τη δύναμή τους. Συνεπώς, όταν δεν έχουν πια τα ίδια αυτά χαρακτηριστικά, δεν θεωρούνται τα ίδια πράγματα παρά μόνο κατ᾽ όνομα. [25] Είναι λοιπόν φανερό ότι η πόλη υπάρχει εκ φύσεως και προηγείται του ατόμου. Διότι, αν ο καθένας, όταν χωριστεί από το σύνολο, δεν είναι αυτάρκης, θα είναι στην ίδια κατάσταση, όπως όλα τα μέρη προς το σύνολο. Όποιος δεν είναι ικανός να συμμετέχει σε μια κοινότητα ή δεν του χρειάζεται επειδή είναι αυτάρκης, σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί μέρος της πόλης, και κατά συνέπεια είναι ή άγριο ζώο ή θεός.

[30] Είναι λοιπόν φυσική η ορμή που υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους για την κοινωνία αυτού του είδους. Και εκείνος που πρώτος την οργάνωσε υπήρξε μέγιστος ευεργέτης. Γιατί όπως ο άνθρωπος είναι το ανώτερο από όλα τα ζώα, όταν φτάσει στην τελειότητα του, έτσι γίνεται και το χειρότερο, όταν απομακρυνθεί από τον νόμο και το δίκαιο. Διότι η αδικία που έχει όπλα είναι τρομερή. Ο άνθρωπος γεννιέται έχοντας όπλα που σκοπό έχουν να υπηρετούν τη φρόνηση και την αρετή, τα οποία όμως πάρα πολύ εύκολα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για το αντίθετο. [35] Αυτός είναι ο λόγος που ο άνθρωπος χωρίς αρετή είναι το πιο ανό­σιο και άγριο ον, και το χειρότερο όσον αφορά στις ερωτικές ηδονές και στη λαιμαργία. Η δικαιοσύνη όμως είναι χαρακτηριστικό της πόλης, αφού η απονομή δικαιοσύνης αποτελεί θεσμό της κοινωνίας της πόλης, ενώ η δικαιοσύνη η ίδια είναι ο καθορισμός του τί είναι δίκαιο.

 

divider

Ιθαγένεια – υπηκοότης και γραικύλοι


Η υπηκοότης δεν μεταβάλλει την φυλετική υπόσταση των ανθρώπων
Ιθαγένεια και υπηκοότης είναι δύο λέξεις με τελείως διαφορετικόν νόημα. Άλλη η σημασία της εννοίας ιθαγένεια και άλλη η σημασία της εννοίας υπηκοότης.
Ατυχώς στους νομικούς και πολιτικούς κύκλους εταυτίσθη η μία έννοια με την άλλην, ώστε με την λέξιν ιθαγένεια να εννοήται η υπηκοότης και αντιστρόφως. Βεβαίως πολλοί επιστήμονες επικρίνουν αυτήν την ταύτισιν, η οποία δεν ανταποκρίνεται στην γλωσσικήν πραγματικότητα.

Κατ’ αρχήν να διευκρινίσωμεν, ότι το τι ακριβώς σημαίνει μία λέξις το ορίζη η ετυμολογία (έτυμον= «η αρχική, η πρώτη των λέξεων σημασία ως εξάγεται εκ της προελεύσεώς της» (Δ.Δημητράκου, «Λεξικόν Ελληνικής Γλώσσης» τομ. ΣΤ, σελ. 3.011 λ. «έτυμον»).
Ο ορισμός της σημασίας («σημασιολογία») μιας λέξεως είναι αποκλειστική υπόθεσις της γλωσσικής επιστήμης. Κάποιος νομοθέτης μπορεί να νομοθετή οτιδήποτε θέλει, αλλά δεν μπορεί να αλλάζη την έννοιαν, την σημασίαν δηλαδή των λέξεων, που χρησιμοποιεί. Διότι αυτό αντίκειται στην επιστήμην, στην λογικήν, στην πραγματικότητα και στην αλήθειαν.
Αι λέξεις έχουν την σημασίαν των, όπως αυτή διεμορφώθη από χιλιετίας βάσει γλωσσολογικών δεδομένων κι’ όχι, όπως αρέσει στον κάθε άσχετο εξουσιαστή, που κακοποιεί την Ελληνικήν Γλώσσαν, είτε από αγραμματοσύνην είτε από σκοπιμότητα, κυρίως από αυτήν.
Ας έλθωμεν τώρα στην έννοιαν Ιθαγένεια, που είναι η ιδιότης του ιθαγενούς.
Η λέξις ιθαγενής και ιθαιγενής (Όμηρος: «Οδύσεια» Ξ 203) προέρχεται από το ιθύς, που σημαίνει «κατ’ ευθείαν» (Ε. Κοφινιώτη «Λεξικόν ομηρικόν» σελ. 157, Ν. Δασκαλάκη: «Λεξικόν ετυμολογικόν της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης» σελ. 209, J Hofmann: «Ετυμολογικόν Λεξικόν της Αρχαίας Ελληνικής» σελ. 140 κ.α) και από το «γένος», που σημαίνει την φυλήν. Έχομεν λοιπόν σύνθεσιν των ιθύς+γένος και ιθαγενής καλείται ο έχων κατ’ ευθείαν σχέσιν με γένος. Στην Αρχαίαν Ελληνικήν Γλώσσαν ιθαγενής ονομάζεται ο γνήσιος προς συγκεκριμένον γένος. Κατά συνέπειαν το περιεχόμενον της ιθαγενείας είναι φυσικόν γεγονός (όχι επίκτητον) και ειδικώτερον φυλετικόν.
Η έννοια του ιθαγενούς απαντάται στον Ηρόδοτον («Ιστορία»6,53) στον Αισχύλο («Πέρσαι» 306) στον Στράβωνα («Γεωγραφικά» 7,7,8) κ.τ.λ. Χάριν της ετυμολογίας σημειούμεν, ότι το ιθύς προέρχεται εκ του ρήματος ιθύω, που σημαίνει βαίνω κατ’ ευθείαν. Το ιθύω να μη συγχέεται με το ιθύνω, που σημαίνει κυβερνώ π.χ. ιθύνουσα τάξις.
Αντίθετον του ιθαγενούς είναι ο μετανάστης, ο οποίος είναι ο άνθρωπος, που έφυγε από την χώραν του και ήλθε εις μίαν άλλην. Η λέξις μετανάστης αναφέρεται ήδη από την εποχήν την Ομήρου. Μάλιστα οι Αρχαιοέλληνες, περιεφρόνουν τους μετανάστας, ως κατωτέρους λαούς και η λέξις «μετανάστης» εχρησιμοποιείτο «συνήθως ως λέξις ονειδιστική» (Δ.Δημητράκου, ενθ. ανωτ. τομ. 9, σελ. 4619). Στην «Ιλιάδα»(Ι,648) επί παραδείγματι ο Αχιλλεύς διαμαρτύρεται στον Αίαντα, δια την συμπεριφοράν του Αγαμέμνονος απέναντί του. Ο ήρως λέγει: οργίζεται η καρδιά μου, σαν θυμηθώ πόσον προσβλητικώς μου εφέρθη ο υιός του Ατρέως ωσάν να ήμουν κάποιος μετανάστης, δίχως τιμήν: «αλλα μοι οιδάνεται κραδίη χόλω οππότε κείνην μνήσομαι, ως μ’ ασύφηλον εν Αργείοισιν ερεξεν Ατρεΐδης ως ει τιν’ ατίμητον μετανάστην». Και αλλού, δια να παραθέσω ακόμη ένα παράδειγμα εκ του πλήθους που έχω, ο Ηρόδος («Ιστορία»Ζ, 161) εμφανίζει τον «Αθηναίων άγγελον» να δηλώνη στον βασιλέα των Συρακουσίων Γέλωνα, ότι οι Αθηναίοι δεν είναι μετανάσται: «ου μετανάσται».
Στο πρώτον παράδειγμα ο μεταφραστής των εκδόσεων του «Παπύρου» το πεντακάθαρον «ατίμητον μετανάστην» το μεταφράζει (!) εις «ασήμαντο μέτοικο»!! μολονότι ο Αχιλλεύς σαφέστατα ομιλεί δι’ «ατίμητον μετανάστην». Διατί ο μετανάστης έγινε μέτοικος; Και διατί ο ατίμητος (δίχως τιμή) έγινε ασήμαντος;
Στο δεύτερον παράδειγμα πάλιν ο μεταφραστής των εκδόσεων του «Παπύρου» το πεντακάθαρον «ου μετανάσται» το μεταφράζει! εις «δεν έχομεν αλλάξει κατοικίαν»!! μολονότι ο άγγελος των Αθηναίων δηλώνει «ου μετανάσται». Διατί το «ου μετανάσται» έγινε «δεν έχομεν αλλάξει κατοικίαν»; και πώς ένα Έθνος ν’ αλλάξη κατοικίαν; Ακόμη ο μεταφραστής την αναφοράν του αγγέλου, ότι οι Αθηναίοι είναι «αρχαιότατον μεν έθνος» την μεταφράζει ως «αρχαιότατον λαόν της Ελλάδος». Το Έθνος φαίνεται τον ενοχλεί και το έκανε λαόν. Μα ο άγγελος ανεφέρθη εις έθνος κι’ όχι εις λαόν. Προφανώς ο μεταφραστής είναι «προοδευτικός» και μεταφράζει κατά τας πεποιθήσεις του, μη σεβόμενος το Αρχαίον κείμενον.
Η υπηκοότης είναι αποκλειστική νομική πράξις. Κάποιος, ο οποιοσδήποτε δύναται να αποκτήση την υπηκοότητα οποιουδήποτε κράτους, εφόσον πληροί τας προϋποθέσεις, που προβλέπει η νομοθεσία εκείνου του κράτους.
Η υπηκοότης δεν επιδρά επί της ιθαγενείας και αντιστρόφως. Εάν ένας Έλλην μεταβή στην Κίνα και δια ποικίλους λόγους του δοθή η κινεζική υπηκοότης ασφαλώς δεν έγινε Κινέζος. Η υπηκοότης αυταποδείκτως δεν μεταβάλλει την φυλετικήν υπόστασιν των ανθρώπων.
Ο Έλλην ιθαγενής, που αποκτά την κινεζικήν υπηκοότητα δεν έπαυσε αυτομάτως να είναι Έλλην ιθαγενής και οι απόγονοί του, τα παιδιά του κ.τ.λ. θα είναι Έλληνες ιθαγενείς κι’ όχι κινεζάκια. Τα ίδια ασφαλώς ισχύουν και δια τον ιθαγενή Κινέζον, που θα αποκτήση την Ελληνικήν υπηκοότητα.
Να προσθέσωμεν και τα εξής. Η υπηκοότης ως νομικόν κατασκεύασμα (νομοθέτημα) αλλάζει κατά την κρίσιν των νομοθετών. Σήμερον, δια να αναγνωρισθή ένας μετανάστης υπήκοος της Ελλάδος οφείλει να έχη κάποιους όρους, προϋποθέσεις. Αύριο η νομοθεσία αλλάζει τους όρους, προϋποθέσεις και δια να λάβη ο μετανάστης την Ελληνικήν υπηκοότητα υποχρεούται να συμμορφωθή, προς τας νέας διατάξεις, δια την χορήγησιν της υπηκόοτητος.
Απεναντίας στην ιθαγένειαν απουσιάζουν παντελώς νομικαί προϋποθέσεις ή όροι. Διότι εδώ τον μοναδικόν λόγον έχει η φύσις. Η ιθαγένεια ως βιολογική κατάστασις είναι αμετάβλητος και δεν υπόκειται εις ανθρωπίνους τεχνητάς, ρυθμίσεις. Ο Κάφρος, που ήλθε στην Πατρίδα μας, εκατομμύρια Ελληνικών υπηκοοτήτων να του δώσετε θα παραμείνη Κάφρος. Αι διοικητικαί πράξεις υπηκοότητος όσαι και να είναι, όποιαι και να είναι, από όπου και να προέρχωνται δεν θα μετατρέψουν τον Κάφρο εις Έλληνα. Αυτή είναι η πραγματικότητης. Τελεία και παύλα.
Επίσης η υπηκοότης δι’ ωρισμένους λόγους αφαιρείται με μία νομική πράξι. Ενώ η ιθαγένεια δεν αφαιρείται ποτέ. Ακολουθεί το άτομο μέχρι του θανάτου του. Ουδεμία διοικητική αρχή και ουδένα δικαστήριον μπορεί να αποφασίση να αφαιρεθή η ιθαγένεια κάποιου. Ν’ αποφασίση δηλαδή, ότι από τούδε ο Κάφρος δεν είναι Κάφρος, αλλά διατάσσεται να γίνη ξανθός Σουηδός.
Η ιθαγένεια ως φυσική-βιολογική κατάστασις δεν εξαρτάται από νομοθεσίας ή την βούλησιν προσώπων, κρατών κ.τ.λ. Προέρχεται μόνον από την φύσιν. Ο ιθαγενής ανήκει στην φυλή (γένος) όπου τον έταξε η μοίρα. Ουδείς εδιάλεξε να είναι Κινέζος ή Κάφρος ή Άγγλος κ.τ.λ.
Οι γραικύλοι παρέσυραν τους νομικούς (όχι όλους) να ταυτίσουν την ιθαγένεια με την υπηκοότητα. Ταυτίζουν δηλαδή ένα βιολογικό γεγονός με μία διοικητική πράξι. Αν είναι δυνατόν! Κι’ όμως στον νεοελληνικό κρατίδιο είδαμε και αυτό και υπάρχει βεβαιότης, ότι θα συνεχίσωμεν εις χειρότερα, εφόσον μας κυβερνούν γραικύλοι.
Οι ανθέλληνες έχοντες την εξουσίαν επέβαλαν την «απόλυτον ταύτισιν» κατ’ ανακοίνωσιν του υπουργείου εσωτερικών ιθαγενείας και υπηκοότητος. Προ πολλού η νομοθεσία μεταχειρίζεται την ιθαγένεια, ωσάν να ισοδυναμή με την υπηκοότητα. Διότι οι νομοθετούντες δεν είναι ανεξάρτητοι νομικοί, αλλά το κυνοβούλιον, δηλαδή οι πολιτικάντηδες, που επιδιώκουν να εξαφανίσουν κάθε τι το Εθνικόν.
Τα δικαστήρια επίσης υποχρεούνται να εφαρμόσουν τον νόμον, έστω κι αν διαπιστώνουν, ότι ο νόμος είναι παράλογος, αντεθνικός, δεν αποβλέπει στο δημόσιο συμφέρον ή στο δίκαιον κ.τ.λ. διότι τα δικαστήρια εφαρμόζουν τον νόμον, όποιος και να είναι αυτός, εκτός κιαν είναι αντισυνταγματικός. Η νομοθετική λειτουργία (εξουσία) ουσιαστικώς αποφασίζει και νομοθετεί, όπως επιθυμεί η εκτελεστική λειτουργία (εξουσία) που την εκφράζει η κυβέρνησις, η οποία έχει την πλειοψηφία στην βουλή. Συνεπώς μη μας παραμυθιάζουν με την ανεξαρτησία των εξουσιών, διότι η νομοθετική πειθαρχεί εις οτιδήποτε αποφασίζει η κυβέρνησις, δηλαδή το πλειοψηφούν κόμμα. Τώρα το πλειοψηφούν κόμμα επιθυμεί να Ελληνοποιήση τον κάθε ξένο, παρά την θέλησι των Ελλήνων και δι’ αυτό αρνείται την διεξαγωγή δημοψηφίσματος δι’ ένα τόσον σοβαρό ζήτημα, δι’ ένα ζήτημα, που σχετίζεται αμέσως με την ύπαρξι του Ελληνικού Έθνους. Έτσι οι εξουσιασταί σέβονται τον Ελληνικόν Λαόν, τον δήθεν κυρίαρχο.
Στα πλαίσια της εθνοδιαλυτικής πολιτικής των γραικύλων εντάσσεται και η χορήγησις της Ελληνικής «ιθαγενείας» (;) στους μετανάστας, που εισέβαλαν μαζικώς στην Πατρίδα μας.
Η Ελληνική υπηκοότης μπορεί υπό όρους, προϋποθέσεις να δοθή εις ξένους. Ποτέ η ιθαγένεια. Τούτο φυσικώς είναι αδύνατον. Νομικώς, τεχνητώς δηλαδή είναι δυνατόν. Έτσι θα έχωμεν Έλληνας μαύρους, Έλληνας κιτρίνους, Έλληνας σημίτας, Έλληνας από το Κουρδιστάν, το Αφγανιστάν ή την Χιλή και στο τέλος οι αλλόφυλοι που κατακλύζουν την Ελλάδα θα ψηφίζουν, θα εκλέγωνται και θα κυβερνήσουν την Πατρίδα μας, διότι «ούτως έδοξε τη βουλή» και στον κάθε Παυλόπουλο, Ραγκούση κ.τ.λ.
Η πολιτογράφησις ξένων επιτρέπεται μόνον εις ειδικάς περιπτώσεις κι’ όχι γενικώς. Επιτρέπεται μόνον εφόσον προσφέρουν εξεχούσας υπηρεσίας στην Ελλάδα, διότι μόνον έτσι αποδεικνύεται, ότι αγαπούν την Πατρίδα μας. Αλλοιώς είναι αλήθεια, ότι οι ξένοι ήλθαν εδώ, διότι τους συνέφερε, ήλθαν δια το ιδικόν τους συμφέρον και όχι, διότι ήθελαν να ωφελήσουν την Ελλάδα.
Εξ άλλου στην έννοιαν του Έλληνος κυριαρχεί το συναισθηματικόν στοιχείον. Όταν ο Έλλην βλέπει την Ελληνική Σημαία ή ακούει τον Εθνικόν μας Ύμνον αισθάνεται συγκίνησιν. Μήπως ανάλογον συγκίνησιν θα αισθανθή ο Πακιστανός, που ένα μπακαλόχαρτο στην τσέπη τον γράφει, ότι είναι Έλλην;
– Κωνσταντίνος Α. Πλεύρης –

divider

divider

Εδώ και 36 χρόνια η Ελλάδα και το Ελληνικό γένος χτυπιέται συστηματικά. Λίγο πριν την τελευταία στιγμή της καταστροφής κι ενώ η Ελλάδα πολιορκείται από Εβραίους τοκογλύφους ,τούρκους στρατοκράτες και θολοκουλτουριάρηδες προδότες, κι ενώ οι αισχροί πλέον είναι μέσα από τα σύνορα με τη μορφή ορδών που υποστηρίζονται από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, τη στιγμή που η Ασία από την μία ξερνάει τον εμετό της πάνω μας κι από την άλλη προσπαθεί να μας καταπιεί, ίσως είναι και η ώρα να αναρωτηθούμε ποιος είναι υπεύθυνος γι αυτή την κατάντια.

Ξέρουμε ποιος είναι οι ΕΝΟΧΟΙ. Μία μερίδα πολιτικών οι οποίοι είχαν σαν μόνο προσόν το ότι ανήκαν σε πολιτικά τζάκια αποδεκτά από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων ή ότι ξεκίνησαν την πολιτική τους καριέρα από το τίποτα διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα για να αναρριχηθούν . Αυτοί οι άνθρωποι ξεκίνησαν χωρίς δραχμή στην τσέπη τους και βρέθηκαν να κάνουν δεξιώσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία της Ευρώπης. Τα ονόματά τους τα ξέρουμε ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΗΔΕΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΕΣ, ΛΑΛΙΩΤΗΔΕΣ, ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΙ ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΔΕΣ αλλά και οι τυχοδιώκτες της αριστεράς ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ κι ο ΤΣΙΠΡΑΣ. Οι γραφικοί του ΚΚΕ απλά χρειάζονται μία θέση στο ψυχιατρείο. Αλλά μη χαίρεστε δεν σταματάμε εδώ. Για να κλέψουν και να ξεπουλήσουν όλοι αυτοί με περισσό θράσος τον πλούτο της πατρίδας μας είχαν την σιωπηλή αποδοχή και την στήριξη όχι του ηλίθιου ελληνικού λαού αλλά των θεσμικών εκείνων προσώπων που ανάξιοι όντες να φέρουν το αξίωμά τους σκύβαν το κεφάλι συννενούσαν στην κλοπή και την προδοσία ενώ η μόνη τους δικαιολογία τους ήταν ότι οι κυβερνήσεις των κοτζαμπάσηδων ήταν συνταγματικά κατοχυρωμένες. Αυτοί ήτανε δημόσιοι λειτουργοί οι οποίοι ανήκαν:

Στις Ένοπλες Δυνάμεις
Στο δικαστικό σώμα
– Στην ιεροσύνη
– Στο υπουργείο Εθνικής παιδείας και Θρησκευμάτων

Ο δημόσιος λειτουργός έχει έναν και μοναδικό ρόλο: Να διασφαλίσει την συνέχεια του κράτους δικαίου και να αγωνιστεί υπέρ της εθνικής οντότητος του κράτους. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στον χαμηλόμισθο δημόσιο υπάλληλο. Αναφερόμαστε στη κορυφαία ιεραρχία κάθε κλάδου.

Οι πρώτοι ένοχοι για την διαρκή εθνική ήττα που υφιστάμεθα είναι οι ανώτατοι αξιωματικοί του Στρατού, του Ναυτικού, της Αεροπορίας και των Σωμάτων Ασφαλείας . Είναι οι πιο ποταποί και οι πιο κακομοίρηδες.

Ενώ ένας αξιοπρεπής αξιωματικός για όλα τα λεφτά του κόσμου αλλά και για την ίδια του τη ζωή δεν θα επέτρεπε το ξεπούλημα της πατρίδας του, οι Στρατηγοί, Ναυαρχαίοι και Πτέραρχοι για 1.000 ευρώ παραπάνω το μήνα και για να φορέσουν τη στολή τους για ένα εξάμηνο ακόμα επέτρεψαν χωρίς να αναλάβουν καμία πρωτοβουλία όπως όφειλαν και με το πρόσχημα ότι υπακούουν εντολές της κυβέρνησης την εισβολή εκατομμυρίων Ασιατών και κανίβαλων στη χώρα μας.

Η υπεράσπιση των συνόρων δεν γίνεται κατόπιν εντολής. Γίνεται εκ καθήκοντος. Αυτοί οι κακομοίρηδες αμόρφωτοι, δουλοπρεπείς ένστολοι, αγνόησαν το καθήκον τους και υπάκουσαν εντολές. Εντολές τίνος; Εντολές γελοίων μπεμπέκων κλεφτών, ανίκανων, ανεπάγγελτων πολιτικών που είχαν γίνει ήδη πράκτορες ξένων συμφερόντων της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και με τις εντολές τους κάτω από το πρόσχημα της «δημοκρατικότητάς» τους υπηρετήσανε και υπηρετούν συμφέροντα εχθρικά προς την Ελλάδα. Οι ένστολοι που υπάκουσαν, υπακούουν, διεβίβασαν και διαβιβάζουν τις εντολές του πολιτικού κόσμοι είναι ΕΠΙΟΡΚΟΙ και ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.

Ερχόμαστε τώρα στα χειρότερα φυντάνια μας που είναι οι δικαστικοί. Ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να κλέβει ατιμώρητα ένας κλέφτης , για να μπορεί να προδίδει ένας προδότης χωρίς να φοβάται είναι να είναι σίγουρος πως η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί. Και η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί όταν οι δικαστικοί που την απαρτίζουν είναι δειλοί, αμόρφωτοι , κομματικοποιημένοι και εξαγοράσιμοι. Ο νόμος παραβιάζεται σε κάθε γωνιά του τόπου. Οι θεσμοί του δικαίου δεν λειτουργούν κατόπιν παρεμβολής ενός έμμισθου αφισοκολλητή και βλεννοπαραγωγού τον οποίον η μοίρα και η αδιαφορία των πολιτών τον όρισε – Θεός φυλάξοι ?νομοθέτη. Το γεγονός ότι αναφερόμαστε μόνο σ αυτόν – Καστανίδης- δεν σημαίνει ότι ξεχνάμε και τα άλλα μέλη της συμμορίας τα οποία πέρασαν από την ίδια θέση τα προηγούμενα 30 χρόνια.

Είναι οι μόνοι άνθρωποι που κατάφεραν να μετατρέψουνε την κλοπή, την μαστροπεία σε μη καταδικαστέες πράξεις.. Χάρη σε αυτούς οι νταβατζήδες μετετράπησαν σε εκδότες λάιφ στάιλ περιοδικών (βλέπε Κωστόπουλος). Οι εκβιαστές έγιναν εκδότες εφημερίδων. Οι έμποροι ναρκωτικών αποφυλακίστηκαν και πήρανε δημόσια έργα ενώ οι διακινητές του αφρικανικού και ασιατικού εμετού που μας στείλανε στη χώρα μας με το πρόσχημα της λαθρομετανάστευσης γίνανε μέλη Μη Κυβερηντικών Οργανώσεων, ακαδημαϊκοί και σύμβουλοι θεσμικών οργάνων (?φρα Αλ Σάλεχ, Αλεβιζάτος) για να μπορούν οι πορνοστάρ αντί απλά να ξαλαφρώνουν την νεολαία με το ταλέντο τους να ξαλαφρώνουν την τσέπη της πατρίδας.

Η τελευταία ελπίδα του έθνους ήταν οι εκκλησία. Στο πρόσωπο της εκκλησίας συνενωνόταν η μεταφυσική αναζήτηση με την κοσμική ανάγκη. Εκκλησία ήταν για μας Ελλάδα. Οι Έλληνες εκατοντάδες χρόνια κάτω από τον ζυγό των τούρκων βρίσκανε παρηγοριά και στήριγμα στους ιερείς τους ενώ οι ιερείς πρωτοστατούσαν σε κάθε εθνικό αγώνα (βλέπε Παπαφλέσσας ? Κοσμάς Αιτωλός) Ενώ η πατρίδα βρισκόταν κάτω από την εισβολή της Ασίας, μετά την βρώμικη συμφωνία των κοτζαμπάσηδων, με τη Νέα Τάξη Πραγμάτων κι ενώ περιμέναμε ανθρώπους όπως ο Χριστόδουλος, βρεθήκαμε μπροστά σε ξεπουλημένους και ραγιαδόπαπες που με το πρόσχημα του ανθρωπισμού όπως τον αντιλαμβάνεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων στέρησαν με την συμπεριφορά τους κάθε ανθρωπιστικό στήριγμα από τον ελληνικό λαό για να στηρίξουνε τον στρατό των αφικανοασιατών εισβολέων.

Ονόματα όπως ο Παπαφλέσσας, ο Αθανάσιος Διάκος και ο Κοσμάς ο Αιτωλός είναι απαγορευμένα για τον ραγιαδόπαππα που ακούει στο όνομα Ιερώνυμος και το τσιφλίκι του (βλέπε Μεσσηνίας, Ζακύνθου, Ιωαννίνων ) Στο τέλος του δρόμου τους, τους περιμένει ένας καλός μπαρμπέρης.

Δεν θα πούμε τίποτα για τους βρωμερούς και τρισάθλιους δασκάλους όπως η Πρωτονοτάριου η οποία μετεβλήθη σε έμμισθο πράκτορα του κράτους των τυρράνων σύμμαχος των αλβανοεποίκων, τσεκουρωτής των Ελλήνων μαθητών και ιστροχτούρας όλων των αλβανικών συμμοριών που τρομοκρατούν τα ελληνόπουλα στα σχολεία μας.

Οι εκπλήξεις που περιμένουν όλους αυτούς τους προδότες υποσχόμαστε ότι θα είναι μεγάλες. Θα πρέπει να έχουνε πολύ μεγάλο θράσος για να πιστεύουνε ότι ένα έθνος το οποίο κρατήθηκε χιλιάδες χρόνια δεν θα μπορεί να αντιδράσει απέναντι σε μερικούς γελοίους ψυχασθενείς που μετέτρεψαν την πολιτική σε προδοσία και την χώρα μας σε πεδίο μάχης. Ο κάθε ένας από όλους αυτούς ας αναλογιστεί σοβαρά τη θέση του όχι σήμερα, αλλά σε 2 χρόνια από τώρα, και ας σκεφτεί ότι εμείς που γράφουμε αυτά τα κείμενα – και ποιος ξέρει τι άλλα πράγματα μπορεί να κάνουμε- ότι κάνουμε το κάνουμε ρισκάροντας ακόμα και την ασφάλειά μας . Απευθυνόμενοι στους προηγούμενους προδότες τους ενημερώνουμε πως ότι κάνουν το κάνουν για το προσωπικό τους κέρδος και την ευμάρειά τους. Τους πληροφορούμε λοιπόν ότι αυτή η ευμάρεια και αυτό το κέρδος από εδώ και μπρος θα έχουν δυσανάλογο κόστος για τους ίδιους και την οικογένειά τους.

Οasa hacked page by kondor – Greek.Hacking.Scene

divider

 

ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ …

ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ …

separator_dark_blue

ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ

divider

 

ΠΟΣΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ

ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΜΟΥ

ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙΣ ????

divider

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ

World Trust

pdf-button-clear

divider

Complete puzzle of ASBLP of 2007

pdf-button-clear

divider

TOP SECRET

INFINITE BANK STATEMENTS

pdf-button-clear

divider

10474866_777915975563001_5004166279006385404_n

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ

 

ellanionforum.com_ΧΡΕΟΛΥΣΙΑ_ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ